فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: از همه عزاداران حسینی و هیات‌ها می‌خواهیم با توجه به افزایش ابتلا به کرونا، بستری‌ها و فوتی‌ها، نهایت اهتمام را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند. ولی‌اله حیاتی اظهار کرد: ممنوعیت تردد بین استانی از ظهر روز یکشنبه آغاز شده است و تا ۵ […]


فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: از همه عزاداران حسینی و هیات‌ها می‌خواهیم با توجه به افزایش ابتلا به کرونا، بستری‌ها و فوتی‌ها، نهایت اهتمام را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

ولی‌اله حیاتی اظهار کرد: ممنوعیت تردد بین استانی از ظهر روز یکشنبه آغاز شده است و تا ۵ شهریورماه ادامه دارد. در این راستا، تمامی ورودی‌های استان خوزستان به روی خودروهای با پلاک غیربومی مسدود است و اجازه ورود ندارند. خودروهای با پلاک بومی نیز اجازه خروج از استان خوزستان را ندارند اما تردد درون استانی ممنوعیتی ندارد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: ادارات خوزستان نیز تا روز شنبه تعطیل هستند و ادارات ضروری با یک‌سوم کارکنان فعالیت خواهند داشت. در بازار نیز تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند.
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: عزاداری‌های حسینی نیز باید در فضای باز برگزار شود و دسته‌گردانی نیز ممنوع است.
وی افزود: کمیته‌ای با عنوان کمیته مراسمات محرم و صفر، ذیل قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان تشکیل شده است که کار نظارت بر رعایت مصوبات توسط هیات‌های عزاداری را انجام می‌دهد.
حیاتی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: از همه عزاداران حسینی و هیات‌ها می‌خواهیم با توجه به افزایش ابتلا به کرونا، بستری‌ها و فوتی‌ها، نهایت اهتمام را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.
انتهای پیام