رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از تبدیل مصلای این شهر به محل بستری بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: ممکن است در روزهای آینده اوضاع بیماری در منطقه جنوب غرب خوزستان بسیار بدتر شود. دکتر شکراله سلمان‌زاده در حاشیه آغاز به کار فعالیت مصلای آبادان برای بستری بیماران مبتلا به کرونا که پنجشنبه‌شب […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از تبدیل مصلای این شهر به محل بستری بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: ممکن است در روزهای آینده اوضاع بیماری در منطقه جنوب غرب خوزستان بسیار بدتر شود.

دکتر شکراله سلمان‌زاده در حاشیه آغاز به کار فعالیت مصلای آبادان برای بستری بیماران مبتلا به کرونا که پنجشنبه‌شب (۲۸ مردادماه) انجام شد، اظهار کرد: اتفاقی که امشب رخ داده و تبدیل شدن مصلای نماز جمعه آبادان به محل بستری بیماران مبتلا به کرونا، نتیجه عدم توجه به هشدارهایی است که در یکی دو ماه گذشته بنده و سایر همکاران داشتیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: در پی تکمیل ظرفیت همه بیمارستان‌های منطقه جنوب غرب خوزستان، متاسفانه بر آن شدیم که در جای دیگری فضای درمانی ایجاد کنیم بنابراین امام جمعه آبادان لطف کردند و این مکان مقدس را برای بستری بیماران در اختیار ما قرار دادند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: مصلای آبادان با ظرفیت ۵۲ تخت بستری برای بیماران با حال عمومی مساعدتر، تجهیز شده و از روز پنجشنبه پذیرای بیماران کرونا شده است.
وی افزود: متاسفانه بیمارستان شهید بهشتی آبادان نیز که در این مدت بار اصلی درمان شهر را به عهده داشت و بیماران غیر کرونا به این بیمارستان مراجعه می‌کردند، از پنجشنبه‌شب زیر بار کرونا رفت و دو بخش این بیمارستان نسبت به بستری بیماران کرونا اقدام کردند.
سلمان‌زاده با بیان اینکه ممکن است در روزهای آینده اوضاع بیماری در منطقه جنوب غرب خوزستان بسیار بدتر شود، گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت نشود و به هشدارها توجه نکنند، به زودی این ظرفیت‌های جدید بستری نیز تکمیل خواهند شد.
وی تصریح کرد: تنها راه جلوگیری از این فاجعه، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و ماندن در منزل است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از مردم خواهش می‌کنم هر کسی خواست از منزل خارج شود، از خود بپرسد که آیا خروج از منزل ضروری است و کاری که می‌خواهد انجام بدهد از جان خود و خانواده‌اش مهمتر است یا خیر؟ و بعد از منزل خارج شود.
انتهای پیام