رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ادامه واکسیناسیون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز از روز شنبه خبر داد. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به دریافت سهمیه جدید واکسن، واکسیناسیون نوبت اول و نوبت دوم برای متولدین سال ۱۳۶۲ به قبل و سایر گروه‌های هدف از شنبه مجددا […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ادامه واکسیناسیون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز از روز شنبه خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به دریافت سهمیه جدید واکسن، واکسیناسیون نوبت اول و نوبت دوم برای متولدین سال ۱۳۶۲ به قبل و سایر گروه‌های هدف از شنبه مجددا در اهواز و سایر شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از سر گرفته می‌شود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه واکسیناسیون در خوزستان از سایر نقاط کشور جلوتر است و گروه‌های سنی بیشتری پوشش داده شده‌اند، درخواست شد سهمیه واکسن بیشتری به ما اختصاص پیدا کند که با این درخواست موافقت شد و امیدواریم بتوانیم با توجه به استقبال مردم سرعت واکسیناسیون را هم بالاتر ببریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: هم‌اکنون ۱۴ پایگاه تجمیعی و عمومی واکسیناسیون در نقاط مختلف شهر اهواز راه‌اندازی شده است که همه روزه آماده تزریق واکسن به مردم هستند.
انتهای پیام