عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: پویش “رنگ مدرسه” که در آن کودکان ۶ تا ۱۲ ساله اقدام به کشیدن نقاشی با موضوع مدرسه‌سازی می‌کنند، با هدف ترغیب هر چه بیشتر مردم به امر مدرسه‌سازی، از سوی این سازمان راه‌اندازی شده است. به گزارش ایرنا،علی قربانی روز […]

عصر خوزستان:

راه‌اندازی پویش "رنگ مدرسه" در خوزستان

اهواز – ایرنا – مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: پویش “رنگ مدرسه” که در آن کودکان ۶ تا ۱۲ ساله اقدام به کشیدن نقاشی با موضوع مدرسه‌سازی می‌کنند، با هدف ترغیب هر چه بیشتر مردم به امر مدرسه‌سازی، از سوی این سازمان راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایرنا،علی قربانی روز دوشنبه در نشست با جمعی از خیران مدرسه ساز در محل این اداره کل با بیان اینکه برای افزایش مشارکت مردم در امر مدرسه سازی، پویش‌های مختلفی از سوی این سازمان راه‌اندازی شده افزود: خوزستان همواره رتبه نخست مشارکت در این پویش ها را داشته است.
وی درباره پویش “رنگ مدرسه ” گفت: در این پویش که بیشتر جنبه فرهنگی دارد از کودکان ۶ تا ۱۲ سال استفاده می‌شود تا با کشیدن نقاشی با موضوع مدرسه سازی، مردم و خانواده‌های خود را برای مدرسه سازی ترغیب کنند.
قربانی ادامه داد: این پویش با سه هدف ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، افزایش آگاهی مردم، و استفاده از ظرفیت کودکان برای استفاده از هنر کودکان برای تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه هفت میلیون کودک در این پویش مورد هدف است گفت: این نقاشی‌ها در سایت‌هایی که برای ترویج فرهنگ مدرسه سازی هستند بارگذاری می‌شوند و به بهترین نقاشی هدیه داده خواهد شد.

در ۲ سال گذشته خوزستان با ساخت ۲ هزار و ۶۰۰ کلاس درس رتبه نخست کشور را در امر مدرسه سازی کسب کرده است.

طبق اعلام مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، امسال ۲ هزار کلاس درس در این استان ساخته می‌شود.

منبع: ایرنا