عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان گفت: طرح‌هایی که برای رفع مشکلات تولید در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان باشند، اگر مجری و متولی آن حضور نداشته باشد از دستورکار خارج می‌شوند. به گزارش ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی عصر دوشنبه در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در […]

عصر خوزستان:

طرح‌های دردستور کار ستاد تسهیل خوزستان بدون حضور متولیان بررسی نمی‌شود

اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان گفت: طرح‌هایی که برای رفع مشکلات تولید در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان باشند، اگر مجری و متولی آن حضور نداشته باشد از دستورکار خارج می‌شوند.

به گزارش ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی عصر دوشنبه در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در سرسرای استانداری در جمع خبرنگاران بیان کرد: متاسفانه در مواردی دیده شده که در این ستاد دستور کار بررسی مشکلات واحدهای تولیدی بدون حضور بخش خصوصی و تنها با حضور دستگاه اجرایی انجام می شود، در حالی که این ستاد برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و بخش خصوصی است و حضور این افراد در این نشست بسیار با اهمیت است.

وی گفت: به همین منظور در این نشست مصوب شد بدون حضور ۲ طرف و به ویژه بخش خصوصی دستورکارها در این ستاد بررسی نشوند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید دیدگاه مثبت برای حل مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشند و باعث ایجاد مانع بر سر راه تولید کنندگان نشوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: در نشست امروز همچنین مصوب شد که مباحث و دستورکارها ابتدا در کارگروه تخصصی مورد بررسی قرار گیرد و سپس در نشست ستاد تسهیل بحث تخصصی در مورد آنها انجام شود.

وی گفت: همچنین با دادگستری هماهنگ کردیم پرونده‌هایی که در نشست ستاد تسهیل گره گشایی نمی‌شود در ستاد مستقر در دادگستری بررسی، و با متخف برخورد قانونی شود.

گفتنی است در نشست امروز این ستاد، سه دستور کار به دلیل حضور نداشتن صاحبان طرح و یا دستگاه مربوطه با دستور استاندار خوزستان از دستور کار خارج و بررسی نشدند.

منبع: ایرنا