مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از مشارکت بشردوستان جوان این جمعیت در واکسیناسیون عمومی در قالب اجرای طرح “ایران یاران جوان” خبر داد. دکتر علی خدادادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ملی “ایران یاران جوان” و مشارکت اعضای کانون‌های جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر استان خوزستان در این طرح اظهار کرد: با […]


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از مشارکت بشردوستان جوان این جمعیت در واکسیناسیون عمومی در قالب اجرای طرح “ایران یاران جوان” خبر داد.

دکتر علی خدادادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ملی “ایران یاران جوان” و مشارکت اعضای کانون‌های جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر استان خوزستان در این طرح اظهار کرد: با آغاز موج جدید همه‌گیری ویروس کرونا و ضرورت سرعت‌بخشی به امر واکسیناسیون عمومی، این طرح ملی در استان خوزستان به اجرا در آمد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به درخواست دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیش از ۱۵۰ عضو داوطلب این جمعیت در ۱۵ مرکز واکسیناسیون در شهرهای اهواز، اندیمشک، اندیکا، امیدیه، آغاجاری، ایذه، دشت آزادگان، رامهرمز، ماهشهر، مسجدسلیمان، شادگان، گتوند، هندیجان، هفتکل و هویزه در تلاش هستند تا با همکاری مراکز بهداشت، روند واکسیناسیون را سرعت ببخشند و بار دیگر عزم راسخ خود را در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها به نمایش گذاشته و جلوه‌ای دیگر از ایثار و نوع دوستی را رقم زنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به فعالیت‌های این اعضا در مراکز واکسیناسیون گفت: این اعضا در ثبت سامانه‌ اطلاعات و تزریق واکسن زیر نظر پزشک مرکز همکاری می‌کنند.
انتهای پیام