رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: آمادگی لازم را برای آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی داریم و همچنین با توجه به تجربه‌ خوبی که در آموزش مجازی به دست آوردیم، آموزش غیرحضوری برای دانشجویان کارشناسی را ادامه می‌دهیم. منصور زراء‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشجویان، اظهار کرد: دستورالعمل […]


رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: آمادگی لازم را برای آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی داریم و همچنین با توجه به تجربه‌ خوبی که در آموزش مجازی به دست آوردیم، آموزش غیرحضوری برای دانشجویان کارشناسی را ادامه می‌دهیم.

منصور زراء‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشجویان، اظهار کرد: دستورالعمل روشنی برای واکسیناسیون دانشجویان‌مان نیامده است‌ اما قرار است ترم آینده برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری و دانشجویان کارشناسی، مجازی باشد. البته هنوز رسما و به صورت دقیق نحوه آموزش در ترم آینده مشخص نشده است زیرا همه چیز به سرعت واکسیناسیون بازمی‌گردد.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه گفته شده بود که آموزش تحصیلات تکمیلی حضوری باشد، آمادگی لازم را برای آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی داریم. 
رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در خصوص دانشجویان کارشناسی، گفت: با توجه به تجربه‌ خوبی که در آموزش مجازی به دست آوردیم، آموزش غیرحضوری برای دانشجویان کارشناسی را ادامه می‌دهیم.
وی در پایان با اشاره به در اختیار قرار دادن امکانات دانشگاه برای دروس عملی، افزود: در جاهایی که دانشجویان برای درس‌های کارگاهی و عملی نیاز به حضور در دانشگاه داشتند، آمدند و کارهای خود را انجام دادند. کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی قابل استفاده بودند، البته دانشجویان کارشناسی که برای پایان‌نامه خود نیاز به آزمایشگاه داشتند نیز از امکانات دانشگاه استفاده کردند و حتی برخی از دانشجویان از امکانات دانشگاه‌های محل سکونت خود استفاده کردند. 
انتهای پیام