استاندار خوزستان گفت: تصمیم گرفته شده که واکسیناسیون عشایر علیه کرونا در اولویت قرار بگیرد و به موقع انجام شود تا بتوانند با آرامش و آسایش بهتری فعالیت کنند. قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان جلسه شورای عشایر خوزستان که امروز (۴ شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه کوچ عشایر از ییلاق به قشلاق هستیم و […]


استاندار خوزستان گفت: تصمیم گرفته شده که واکسیناسیون عشایر علیه کرونا در اولویت قرار بگیرد و به موقع انجام شود تا بتوانند با آرامش و آسایش بهتری فعالیت کنند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان جلسه شورای عشایر خوزستان که امروز (۴ شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه کوچ عشایر از ییلاق به قشلاق هستیم و به این دلیل پس از مدت‌ها شورای عشایر خوزستان را برگزار کردیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: از پایان سال ۹۸ تاکنون شورای عشایر خوزستان برگزار نشده بود و این جلسه پس از این مدت برگزار شده است.
استاندار خوزستان گفت: در این جلسه مشکلات عشایر از جمله بحث ایل راه‌ها، تامین آب و علوفه دام و همچنین مدارس عشایر بررسی شد. مدارس عشایری نیاز به امکانات زیرساختی از جمله امکانات بهداشتی و فناوری دارند.
وی افزود: تقسیم کار میان دستگاه‌های اجرایی انجام شده است تا نسبت به رسیدگی و حل مشکلات عشایر اقدام شود.
سلیمانی‌دشتکی گفت: قرار شده است در بازگشت عشایر به خوزستان مسائل امنیتی و بهداشتی و درمانی در اولویت قرار بگیرد. همچنین تصمیم گرفته شده که واکسیناسیون عشایر علیه کرونا در اولویت قرار بگیرد و به موقع انجام شود تا بتوانند با آرامش و آسایش بهتری فعالیت کنند.
انتهای پیام