مدیرکل هواشناسی خوزستان از افزایش دما و رطوبت در سطح استان خبر داد. محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز و فردا وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در برخی نقاط استان خوزستان مورد انتظار است. در این ایام وزش بادها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی متوسط خواهد بود و احتمال […]


مدیرکل هواشناسی خوزستان از افزایش دما و رطوبت در سطح استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز و فردا وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در برخی نقاط استان خوزستان مورد انتظار است. در این ایام وزش بادها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی متوسط خواهد بود و احتمال وقوع غبار محلی در این مناطق وجود دارد.
وی افزود: از اواخر وقت فردا جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی و ساحلی خواهد شد و سپس از اواخر روز شنبه با استقرار جریانات جنوبی شاهد افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی خواهیم بود. از اواخر وقت امروز تا اواسط روز شنبه شمال خلیج فارس مواج است.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۴۹.۷ و ایذه با ۲۳.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۴۷.۹ و ۲۹.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
انتهای پیام