معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از افزایش جابه‌جایی مسافران برون استانی و درون استانی در مردادماه از پایانه‌های مسافربری خوزستان خبر داد. فواد غزیعلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رقم مجموع مسافرهای جابه‌جا شده از طریق شرکت‌های مسافربری خوزستان در مردادماه امسال ۲۸۶ هزار و ۶۲۰ نفر […]


معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از افزایش جابه‌جایی مسافران برون استانی و درون استانی در مردادماه از پایانه‌های مسافربری خوزستان خبر داد.

فواد غزیعلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رقم مجموع مسافرهای جابه‌جا شده از طریق شرکت‌های مسافربری خوزستان در مردادماه امسال ۲۸۶ هزار و ۶۲۰ نفر ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.   
وی افزود: در مردادماه، جابه‌جایی مسافر درون استانی با ثبت جابه‌جایی  ۱۷۹ هزار و ۶۷۴ مسافر افزایشی ۱۱ درصدی و جابه‌جایی مسافر برون استانی با ثبت جابه‌جایی ۱۰۶ هزار و ۹۴۶  مسافر افزایشی ۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به انجام ۵۱ هزار و ۷۰۳ سفر توسط حمل و نقل عمومی در مردادماه، بیان کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یک درصدی را نشان می دهد.
وی افزود: در مردادماه امسال ۴۰ هزار و ۳۰۸ سفر درون استانی و ۱۱ هزار و ۳۹۵ سفر برون استانی توسط حمل و نقل عمومی انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۲ درصد افزایش و یک درصد کاهش داشته است. 
غزیعلی با بیان اینکه به دلیل اعمال محدودیت تردد در مردادماه، فروش بلیت اینترنتی در استان خوزستان با افزایش ۵۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بود، گفت: برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خودروهای سواری ظرفیت خود را به سه مسافر کاهش داده و اتوبوس‌های مسافربری نیز با حداقل ظرفیت تردد می‌کنند.
انتهای پیام