عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- مدیرمخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای اینترنت پهن مشترکان خانگی در شهر سربندر از توابع شهرستان ماهشهر با نصب و راه اندازی تجهیزات فنی مورد نیاز بر بسترسیستم انتقال در مرکز تلفن این شهرستان، افزایش  یافت. به گزارش ایرنا رحیم فلاح زاده دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به افزایش مصرف […]

عصر خوزستان:

افزایش سرعت و پایداری شبکه دیتای خانگی مشترکان منطقه سربندر خوزستان

اهواز-ایرنا- مدیرمخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای اینترنت پهن مشترکان خانگی در شهر سربندر از توابع شهرستان ماهشهر با نصب و راه اندازی تجهیزات فنی مورد نیاز بر بسترسیستم انتقال در مرکز تلفن این شهرستان، افزایش  یافت.

به گزارش ایرنا رحیم فلاح زاده دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به افزایش مصرف اینترنت و نیاز بیشتر مردم به سرعت و پایداری شبکه دیتا  جهت انجام کارهای مختلف  این اقدام صورت گرفته است.

وی گفت: در این اقدام دیتا و  مسیر پروتکشن جدید جهت ارائه خدمات اینترنت با سرعت مطلوب و با کیفیت  بالاتری به مشترکان مرکز شهرستان سربندر نصب شد .

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: با نزدیک شدن به فصل مدارس و با توجه به غیر حضوری بودن آموزش و استفاده از بستر فضای مجازی،  افزایش ظرفیت اینترنت برای کاربران در دستور کار مخابرات قرار گرفته است.

یک میلیون مشترک دیتای خانگی زیر پوشش مخابرات خوزستان قرار دارند.

شهر سربندر از توابع شهرستان ماهشهر از مناطق مهم تجاری، مرزی و بندری خوزستان است.

منبع: ایرنا