مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تاکنون برای سال تحصیلی جدید ۷۷۲ هزار و ۵۵۰ دانش آموز خوزستانی از پایه اول تا پایه دوازدهم در مدارس استان ثبت‌نام کرده‌اند. کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تعداد دانش آموزان ثبت‌نام شده برای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: تاکنون ۷۷۲ هزار و ۵۵۰ دانش آموز […]


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تاکنون برای سال تحصیلی جدید ۷۷۲ هزار و ۵۵۰ دانش آموز خوزستانی از پایه اول تا پایه دوازدهم در مدارس استان ثبت‌نام کرده‌اند.

کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تعداد دانش آموزان ثبت‌نام شده برای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: تاکنون ۷۷۲ هزار و ۵۵۰ دانش آموز خوزستانی از پایه اول تا پایه دوازدهم در مدارس استان ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: در پایه اول ابتدایی ۹۲ هزار و ۵۸۸ دانش آموز، پایه دوم ۹۰ هزار و  ۹۳۸ دانش آموز، در پایه سوم ابتدایی ۹۲ هزار و ۵۹۵ نفر، در پایه چهارم ۹۰ هزار و ۹۸۷ نفر، در پایه پنجم ۸۷ هزار و ۳۳ نفر و در پایه ششم ۸۷ هزار و ۲۲۳ نفر ثبت نام کرده اند. همچنین در پایه اول ابتدایی استثنایی و اول یک استثنایی جمعا ۱۳۰ نفر ثبت نام کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تعداد ثبت‌نامی‌ها در متوسطه اول و دوم، ادامه داد: در پایه هفتم ۶۷ هزار و ۵۷۲ نفر، پایه هشتم ۶۰ هزار و ۷۸۸ نفر، پایه نهم ۵۸ هزار و ۸۰ نفر، در پایه دهم ۲۷ هزار و ۸۴ نفر در پایه یازدهم ۴ هزار و ۴۲۲ نفر، در پایه دوازدهم ۴ هزار و ۲۶۹ نفر و بزرگسالان ۲۸ نفر ثبت نام کرده‌اند. همچنین در پیش دبستانی دوره اول و دوم جمعا ۸ هزار و ۸۱۳ نوآموز ثبت نام کردند.
مودت در پایان با اشاره به ادامه داشتن ثبت‌نام، گفت: ثبت‌نام در مدارس تا نیمه اول شهریور ادامه خواهد داشت و امکان تمدید آن تا پایان شهریور وجود دارد.
انتهای پیام