سه تیم وزنه‌برداری خوزستان در فصل جدید رقابت های لیگ برتر جوانان و بزرگسالان حضور دارند. فصل جدید لیگ برتر وزنه برداری در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان کشور از اواخر مهرماه آغاز می شود که تیم های ملی حفاری، فولاد خوزستان و مناطق نفت خیز جنوب از خوزستان در این مسابقات شرکت می […]


سه تیم وزنه‌برداری خوزستان در فصل جدید رقابت های لیگ برتر جوانان و بزرگسالان حضور دارند.

فصل جدید لیگ برتر وزنه برداری در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان کشور از اواخر مهرماه آغاز می شود که تیم های ملی حفاری، فولاد خوزستان و مناطق نفت خیز جنوب از خوزستان در این مسابقات شرکت می کنند.
به گزارش ایسنا، ملی حفاری که از تیم های قدیمی وزنه برداری کشور محسوب می شود و چندین عنوان قهرمانی لیگ برتر و آسیا را در کارنامه دارد، برای حضور در فصل جدید لیگ برتر تغییر رویه داده است و بر اساس تصمیم گیری های صورت گرفته در این باشگاه، حفاری بر خلاف دوره های گذشته، امسال فقط در رده سنی بزرگسالان تیم داری می کند و تیمی در رده سنی جوانان نخواهد داشت. این تیم در رده سنی بزرگسالان نیز با هدایت فراز رامهرمزی از قهرمانان سابق این رشته، با ترکیبی از جوان و باتجربه ها به روی تخته خواهد رفت.
همچنین تیم وزنه برداری فولاد خوزستان که دومین حضور در لیگ برتر را تجربه می کند، فصل گذشته تنها در رده سنی بزرگسالان تیم داری کرد اما امسال تغییر رویه داده است و می خواهد تمرکز خود را روی رده سنی جوانان و کشف استعدادها بگذارد و بر این اساس در رقابت های پیش رو با هدایت حمید رشیدی قهرمان سابق وزنه برداری آسیا تنها در رده سنی جوانان تیم داری می کند.
تیم مناطق نفت خیر جنوب نیز که از تیم های با سابقه در لیگ برتر وزنه برداری است، همانند دوره های قبلی هم در رده سنی جوانان و هم در رده سنی بزرگسالان تیم داری خواهد کرد. البته در سال های اخیر، بیشتر تمرکز مناطق نفت خیز جنوب روی رده سنی جوانان بوده است و کمتر زمانی هدف خود را بر کسب عناوین برتر گذاشته و هدف این باشگاه نیز کمک به وزنه برداری کشور و کشف وزنه برداران مستعد بوده است. جواد نادری مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و از قهرمانان سابق این رشته، هدایت مناطق را بر عهده دارد.
 انتهای پیام