عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: دیتای مشترکان خانگی در شهرستان ماهشهر با افزایش  پهنای باند، توسعه و ارتقا یافت. رحیم فلاح زاده سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توسعه و ارتقای دیتای خانگی مشترکان Adsl با نصب تجهیزات و انجام عملیات فنی پهنای باند مرکز مخابرات ماهشهر به میزان […]

عصر خوزستان:

شبکه دیتای خانگی در شهرستان ماهشهر ارتقا یافت

اهواز-ایرنا- مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: دیتای مشترکان خانگی در شهرستان ماهشهر با افزایش  پهنای باند، توسعه و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توسعه و ارتقای دیتای خانگی مشترکان Adsl با نصب تجهیزات و انجام عملیات فنی پهنای باند مرکز مخابرات ماهشهر به میزان ۱۰G افزایش یافت.

وی افزود:با ارتقا و توسعه شبکه دیتا در شهرستان ماهشهر، مشترکان از خدمات اینترنت خانگی مطلوب و با سرعت بالاتری بهره مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: به منظور پاسخگویی به نیاز مشترکان در خصوص استفاده از سرویس های مخابراتی ارتقا و ایجاد امکانات جدید در شهرستان ماهشهر در دستور کار مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

فلاح زاده ادامه داد :با انجام این عملیات امکان ارائه خدمات مخابراتی و ارتباطی به مشتریان و متقاضیان  ADSL  با کیفیت مطلوب تری فراهم شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: ارتقا و ارایه خدمات مخابراتی در زمینه های مختلف مستلزم امکانات و زیرساخت جدید است که با شناسایی نقاط مختلف در سطح شهرستان ماهشهر به زودی تحول خوبی در این زمینه ایجاد خواهد شد. ‌

یک میلیون مشترک خانگی زیر پوشش مخابرات خوزستان هستند.

پهنای باند استفاده از اینترنت در استان خوزستان با شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده از این بستر در ماههای اخیر چند برابر افزایش یافته است.

منبع: ایرنا