عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان دزفول با اشاره به همکاری همه جانبه این اداره برای مقابله با کرونا گفت: سه سالن ورزشی دیگر در دزفول به مرکز تجمیعی واکسیناسیون تبدیل می‌شوند. خادمعلی تهذیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره ورزش و جوانان دزفول با توجه به […]

عصر خوزستان:

سه سالن ورزشی دزفول به مرکز تجمیعی واکسیناسیون تبدیل می‌شود

دزفول- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان دزفول با اشاره به همکاری همه جانبه این اداره برای مقابله با کرونا گفت: سه سالن ورزشی دیگر در دزفول به مرکز تجمیعی واکسیناسیون تبدیل می‌شوند.

خادمعلی تهذیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره ورزش و جوانان دزفول با توجه به شیوع کرونا با اختصاص امکانات سخت‌افزاری و نیروی انسانی حداکثر همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی دارد.

وی با بیان اینکه سالن ورزشی غدیر برای واکسیناسیون مردم در حال آماده سازی است، گفت: سالن شهید درویش زاده نیز پیش از این در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شده بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با اظهار امیدواری برای برچیدن هرچه سریعتر کرونا اظهارداشت: ۲ سالن دیگر اداره ورزش و جوانان علاوه بر سالن‌های یادشده برای واکسیناسیون مردم دزفول در نظر گرفته می‌شوند.

دزفول در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و تاکنون حدود ۱۶۰ هزار دز واکسن به جمعیت ۵۰۰ هزار نفری شهرستان دزفول تزریق شده است.

منبع: ایرنا