باشگاه نفت آبادان در تلاش است که در روزهای پیش رو، سرمربی خود را انتخاب کند و از بلاتکلیفی خارج شود. پس از کش و قوس های فراوان در نهایت با استعفای هیات مدیره نفت آبادان مخالفت شد و با انتخاب سرپرست برای این باشگاه، تا حدودی امورات باشگاه روی روال قرار گرفته است. به […]


باشگاه نفت آبادان در تلاش است که در روزهای پیش رو، سرمربی خود را انتخاب کند و از بلاتکلیفی خارج شود.

پس از کش و قوس های فراوان در نهایت با استعفای هیات مدیره نفت آبادان مخالفت شد و با انتخاب سرپرست برای این باشگاه، تا حدودی امورات باشگاه روی روال قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا، کی‌شمس سرپرست جدید باشگاه روز گذشته پس از مراسم تودیع و معارفه، خیلی زود برای انتخاب سرمربی وارد عمل شد؛ او در آبادان جلسه ای با پورموسوی برای ادامه همکاری برگزار کرد که طرفین پس از مطرح کردن دغدغه ها و انتظارات خود، در نشست اول به توافق نرسیدند. البته این به معنای این نیست که طرفین، نظری بر همکاری با هم ندارند. بلکه قرار شد پورموسوی برنامه های خود را به باشگاه ارائه دهد و باشگاه نیز برای بررسی گزینه های دیگر وارد عمل شود. حتی خود پورموسوی در این جلسه دست باشگاه را برای مذاکره با سایر گزینه ها باز گذاشت تا تاخیری در روند انتخاب سرمربی ایجاد نشود.
فعلا باشگاه نفت آبادان از دیگر گزینه های خود به صورت رسمی رونمایی نکرده است، هرچند برای سرمربیگری نفت گزینه های زیادی مطرح شده و باشگاه نیز آن ها را تایید نکرده است.
نفت آبادان که همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، امیدوار است با حمایت از سوی مسئولان شهری و استانی و رفع موانع موجود، زودتر هم سرمربی خود را انتخاب کند و هم وارد بازار نقل و انتقالات شود.
انتهای پیام