عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان دزفول با اشاره به محدودیت‌های کرونایی برای باشگاه‌های ورزشی این شهرستان گفت: این باشگاه‌ها درصورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تا ۶ ماه پلمب خواهند شد. خادمعلی تهذیبی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۱ باشگاه ورزشی در شرایط قرمز کرونایی، پروتکل‌های بهداشتی را […]

عصر خوزستان:

باشگاه‌های ورزشی درصورت رعایت نکردن پروتکل‌ها ۶ ماه پلمب می‌شوند

دزفول- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان دزفول با اشاره به محدودیت‌های کرونایی برای باشگاه‌های ورزشی این شهرستان گفت: این باشگاه‌ها درصورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تا ۶ ماه پلمب خواهند شد.

خادمعلی تهذیبی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۱ باشگاه ورزشی در شرایط قرمز کرونایی، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند که شناسایی شدند.
وی با بیان اینکه ۶ باشگاه از این تعداد پلمب شدند، ادامه داد: بقیه باشگاه‌ها با دادن تعهدنامه کتبی مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهلت یافتند تا روند کاری خود را اصلاح کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: باشگاه‌های ورزشی درصورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، ابتدا تذکر دریافت می‌کنند؛ در مرحله بعد درصورت تداوم تخلف، یک ماه و در مرحله سوم تا ۶ ماه پلمب خواهند شد.
به گزارش ایرنا دزفول در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و انتظار می‌رود باشگاه‌های ورزشی که هدف اصلی آنها حفظ سلامت شهروندان است، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و حضور ورزشکاران در باشگاه‌ها را مدیریت کنند. 

منبع: ایرنا