معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشکیل ۳۷۳ پرونده برای واحدهای نانوایی متخلف در استان خبر داد. بهرام جباری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال جاری ۳۷۳ پرونده برای واحدهای نانوایی متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. وی افزود: کم فروشی، فروش سهمیه آرد و […]


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشکیل ۳۷۳ پرونده برای واحدهای نانوایی متخلف در استان خبر داد.

بهرام جباری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال جاری ۳۷۳ پرونده برای واحدهای نانوایی متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی افزود: کم فروشی، فروش سهمیه آرد و گرانفروشی از جمله تخلفات این واحدها بوده و این تخلفات طی نظارت بازرسان، شناسایی شده است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه سه نوع واحد نانوایی درجه یک، درجه دو و آزادپز در استان فعالیت می‌کنند، گفت: از سال ۱۳۹۹ تا کنون قیمت نان تغییری نکرده و اتحادیه نانوایان درخواست افزایش قیمت داده است اما تاکنون تصمیم‌گیری در این زمینه انجام نشده است.
جباری عنوان کرد: در شورای آرد و نان خوزستان که به ریاست استاندار برگزار می‌شود تاکنون با افزایش قیمت نان موافقت نشده است و از این رو نانوایی‌ها اجازه افزایش قیمت نان را ندارند.
وی افزود: به علت اینکه هنوز قیمت جدید نان اعلام نشده است شاهد عرضه نان با قیمت‌های مختلف توسط واحدهای نانوایی در سطح استان هستیم و در این زمینه بازرسان با متخلفان برخورد خواهند کرد.
انتهای پیام