‌مشکلات استان خوزستان نتیجه رسوب سوءمدیریت گذشته است
‌مشکلات استان خوزستان نتیجه رسوب سوءمدیریت گذشته است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ‌با بیان اینکه مشکلات استان خوزستان نتیجه رسوب سوءمدیریت گذشته است، گفت: استاندار جدید با مشورت برنامه‌های دولت را پیش ببرد.

سید کریم حسینی در خصوص انتخاب استاندار خوزستان اظهار داشت: نگاه دولت به استان خوزستان نگاه ویژه‌ای بوده که در این راستا طرح انتخاب استاندار ویژه برای این استان با جدیت پیگیری و اجرا شد.

وی افزود: در این راستا، دولت در جلسات مختلفی با نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و همچنین نماینده مقام معظم رهبری در استان، گزینه‌های مختلفی را برای تصدی این سمت بررسی کرد که در نهایت دکتر خلیلیان، وزیر سابق جهاد کشاورزی که متولد اهواز بوده و خانواده شهید و از مدیران خوش نام و با تجربه است، انتخاب شد و هیئت دولت به وی نیز با این انتخاب موافقت کرد.

نماینده اهواز، باوی، حمیدی و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای انتخاب استاندار ویژه برای خوزستان، دولت با صبر و هوشیاری عمل کرد که و در این زمینه اظهار نظر و مشورت همه نخبگان و نمایندگان و اقشار مختلف مردم استان را مدنظر قرار داد.

حسینی در خصوص ویژگی شخصیتی استاندار خوزستان بیان داشت: مردم براساس شناختی که از آقای رئیسی داشتن ایشان را برای ریاست جمهوری انتخاب کردند لذا آنچه در اولویت قرار داشت این بود که استاندار باید همسو با دولت و شخص رئیس جمهور باشد تا در استان میان نهادهای دولتی شاهد همبستگی باشیم.

وی ادامه داد: انتخاب شخصی برای استانداری خوزستان حقیقتاً کاری سخت و دشوار ی بود چراکه باید نخست احاطه کامل بر مسائل و مشکلات استان داشته باشد و سپس دارای یک مدیریت قوی و کارآمد در راستای حل مسائل استان تلاش کند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بسیاری از مشکلات استان خوزستان نتیجه رسوب برنامه‌ها و یا سوء مدیریت و به جا مانده از سنوات گذشته است که استاندار جدید باید با مدیریت کارآمد و جهادی و همچنین مشورت و نظرخواهی از نمایندگان استان در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده محترم ولی فقیه در استان و نخبگان و مدیران استانی، برنامه‌های دولت را در راستای حل مسائل استان به پیش ببرد.

  • منبع خبر : تسنیم