رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به واکسینه شدن ۴۵ درصد جمعیت هدف، از روند پوشش واکسیناسیون در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار ابراز نگرانی کرد. دکتر مهران احمدی‌بلوطکی در آیین راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز که امروز (۱۶ شهریورماه) در کوی علوی انجام شد، اظهار کرد: این مرکز یازدهمین مرکز تجمیعی […]


رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به واکسینه شدن ۴۵ درصد جمعیت هدف، از روند پوشش واکسیناسیون در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار ابراز نگرانی کرد.

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی در آیین راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز که امروز (۱۶ شهریورماه) در کوی علوی انجام شد، اظهار کرد: این مرکز یازدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در غرب اهواز است که فعلا از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب خدمات ارائه می‌دهد اما در صورت استقبال عمومی، آمادگی تبدیل این مرکز به مرکز شبانه‌روزی وجود دارد.
به  گزارش ایسنا، وی افزود: با کمک بسیج تلاش کردیم مراکز تجمیعی واکسیناسیون در نقاط کم برخوردار در غرب اهواز از جمله کوی علوی، عین ۲ و ملاشیه ایجاد شوند و فعالیت اتوبوس سیار را نیز راه‌اندازی کنیم.
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: نگرانی ما از پوشش واکسیناسیون در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار بیشتر بوده است و امیدواریم با راه‌اندازی چنین مراکزی، هر چه سریع‌تر پوشش واکسیناسیون افزایش یابد.
وی بیان کرد: با ورود جسته گریخته واکسن، با وجود تلاش‌های انجام‌شده تاکنون تنها ۴۵ درصد جمعیت هدف واکسینه شده‌اند.
احمدی‌بلوطکی با اشاره به مسیر طولانی واکسیناسیون، افزود: با تداوم واردات واکسن و تولید واکسن داخلی در تلاش هستیم که در سه ماه آینده همه مشمولان دریافت واکسن بر اساس سند ملی واکسیناسیون را واکسینه کنیم.
وی گفت: مراکز واکسیناسیون از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۸ شب در حال ارائه خدمت به مردم هستند و دو مرکز در غرب و دو مرکز در شرق اهواز نیز تا ساعت ۲ بامداد فعالیت می‌کنند.
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز بیان کرد: فعلا واکسن‌های برکت و سینوفارم برای تزریق نوبت اول و دوم و واکسن آسترازنکا برای تزریق نوبت دوم در دسترس است.
انتهای پیام