نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در نشست هم‌اندیشی با بزرگان عشایر و قبایل گفت: تنوع فرهنگی در کنار انسجام و وحدت، مهم‌ترین ذخیره خوزستان است. آیت‌الله عبدالکریم فرحانی در نشست هم‌اندیشی نیروی انتظامی با سران عشایر، قبایل و بزرگان طوایف اقوام خوزستان ضمن تقدیر از سردار صالحی در برگزاری این نشست، اظهار کرد: خوزستان […]


نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در نشست هم‌اندیشی با بزرگان عشایر و قبایل گفت: تنوع فرهنگی در کنار انسجام و وحدت، مهم‌ترین ذخیره خوزستان است.

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی در نشست هم‌اندیشی نیروی انتظامی با سران عشایر، قبایل و بزرگان طوایف اقوام خوزستان ضمن تقدیر از سردار صالحی در برگزاری این نشست، اظهار کرد: خوزستان یک کشور کوچک است؛ این استان از نظر جمعیتی، سیاحتی، اقشار و اقوام مختلف در کشور بی‌نظیر است.
 به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: تنوع فرهنگی در کنار انسجام و وحدت مهم‌ترین ذخیره خوزستان است، حتی از نفت و گاز هم مهم‌تر است.
 نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: توطئه اخیر دشمنان که از خوزستان شروع شد با همت عشایر، اقوام، سایر ارگان‌های مرتبط و مجاهدت‌های کارکنان خدوم نیروی انتظامی که شهدای گرانقدری را برای امنیت استان تقدیم کردند، خنثی شد.
 وی به همایش اتحاد اقوام که با حضور شیوخ، خوانین و بزرگان به میزبانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، اشاره کرد و ضمن تقدیر از سردار صالحی، افزود: در آن مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد، فرمانده انتظامی استان به مشکلات شما عشایر و اقوام پرداخت و مجدانه خواهان رفع آن‌ها شد.
 آیت‌الله فرحانی به انتصاب استاندار جدید خوزستان اشاره کرد و گفت: صادق خلیلیان آشنا به مساله کشاورزی و آب خوزستان هستند.
وی افزود: این حضور موثر، وحدت، انسجام و بصیرت را حفظ کنید و بنده به عنوان خدمتگزار شما وظیفه دارم مسائل و مشکلات را پیگیری کنم.
 نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان این نشست تصریح کرد: از آحاد کارکنان خدوم نیروی انتظامی که مسئولیت سنگین حفظ امنیت و مبارزه با ضد انقلاب دارند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
انتهای پیام