مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه طرح فاضلاب اهواز ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: قرار است با اقداماتی که قرارگاه خاتم در این زمینه انجام می دهد، بتوانیم حدود ۲۰ تا ۲۲ درصد به پیشرفت فیزیکی این طرح اضافه کنیم اما بازهم کل این طرح به اتمام نمی رسد. محمدرضا کرمی […]


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه طرح فاضلاب اهواز ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: قرار است با اقداماتی که قرارگاه خاتم در این زمینه انجام می دهد، بتوانیم حدود ۲۰ تا ۲۲ درصد به پیشرفت فیزیکی این طرح اضافه کنیم اما بازهم کل این طرح به اتمام نمی رسد.

محمدرضا کرمی نژاد در جلسه بررسی پروژه های فاضلاب و دفع آب های سطحی که امروز ۲۰ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در طرح جامع فاضلاب اهواز ۱۷۶ کیلومتر کلکتور باید اجرایی شود که ۷۱ کیلومتر از آن باقی مانده است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: یک هزار و ۵۱۴ کیلومتر شبکه جمع آوری باید انجام شود که در این زمینه ۸۴۲ کیلومتر باقی مانده است که باید اجرایی شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: یک هزار و ۹۶۸ کیلومتر انشعابات فاضلاب باید اجرایی شود که از این میزان نیز حدود یک هزار و ۱۴۶ کیلومتر باقی مانده است و باید اجرایی شود.
کرمی نژاد عنوان کرد: از ۶۹ ایستگاه پمپاژی که باید ساخته شود، هنوز ۳۳ ایستگاه باقی مانده است که باید ساخته شود.
وی با بیان اینکه طرح فاضلاب اهواز ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: قرار است با اقداماتی که قرارگاه خاتم در این زمینه انجام می دهد، بتوانیم حدود ۲۰ تا ۲۲ درصد به پیشرفت فیزیکی این طرح اضافه کنیم اما بازهم کل این طرح به اتمام نمی رسد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: برای تکمیل طرح فاضلاب اهواز حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
انتهای پیام