عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اجرای پروژه‌های این شرکت در حوزه تلفن ثابت گفت: چهار هزار و ۵۶۰ شماره تلفن ثابت از ابتدای امسال تاکنون در خوزستان دایر شده است. رحیم فلاح زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: درصد تحقق شاخص دایری […]

عصر خوزستان:

چهار هزار و ۵۶۰ خط تلفن ثابت در خوزستان دایر شد

اهواز – ایرنا – مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اجرای پروژه‌های این شرکت در حوزه تلفن ثابت گفت: چهار هزار و ۵۶۰ شماره تلفن ثابت از ابتدای امسال تاکنون در خوزستان دایر شده است.

رحیم فلاح زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: درصد تحقق شاخص دایری تلفن ثابت از ابتدای امسال تا پایان مرداد در خوزستان ۷۹ درصد بوده است.

وی ارایه خدمت در روستاها و همچنین ایجاد زیرساخت و سرویس ارتباطی با هدف ارایه خدمات بهتر از سرویس‌های مخابراتی را از اهداف این منطقه دانست و گفت: فراهم کردن شرایط بهره‌مندی مشتریان در نقاط روستایی و شهری  از امکانات مخابراتی ، گامی تاثیر گذار در حمایت توسعه اقتصادی منطقه است.

وی در ادامه تعداد مشغول به کار تلفن ثابت شهری را ۸۵۰ هزار و ۳۹ مشترک و همچنین مشغول به کار روستاها و اماکن روستایی دارای تلفن خانگی را ۵۰ هزار و ۵۳۲مورد اعلام کرد.

هم اکنون تعداد تلفن منصوبه ثابت در خوزستان یک میلیون و ۴۰۶ هزارو  ۵۵۷ مشترک و تلفن ثابت مشغول به کار در استان  ۹۰۰ هزار و ۵۷۱ مشترک هستند.

منبع: ایرنا