فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۴۹۷ قطعه عتیقه و شیء قیمتی و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان رامهرمز خبر داد. سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: به دنبال دریافت یک گزارش مبنی بر حمل و قاچاق عتیقه‌جات و اشیای قیمتی با خودرو پژو ۴۰۵، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان رامهرمز قرار […]


فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۴۹۷ قطعه عتیقه و شیء قیمتی و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان رامهرمز خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: به دنبال دریافت یک گزارش مبنی بر حمل و قاچاق عتیقه‌جات و اشیای قیمتی با خودرو پژو ۴۰۵، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان رامهرمز قرار گرفت.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی و با گشت‌زنی هدفمند، خودرو را شناسایی و در عملیاتی منسجم و ضربتی آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان سازمان میراث فرهنگی ارزش ریالی عتیقه‌جات کشف‌شده ۴۰ میلیارد ریال برآورد شد، گفت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.
سردار صالحی با اشاره به اینکه قاچاق اشیای عتیقه و آثار باستانی، تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از شهروندان خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام