استاندار خوزستان خواستار تشکیل کارگروهی به منظور افزایش سرعت واکسیناسیون در سطح استان شد. صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (سوم مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم تحرک بیشتر در پوشش واکسیناسیون اظهار کرد: واکسیناسیون سیار باید بیشتر از گذشته در دستور کار قرار بگیرد و در […]


استاندار خوزستان خواستار تشکیل کارگروهی به منظور افزایش سرعت واکسیناسیون در سطح استان شد.

صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (سوم مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم تحرک بیشتر در پوشش واکسیناسیون اظهار کرد: واکسیناسیون سیار باید بیشتر از گذشته در دستور کار قرار بگیرد و در این زمینه می‌توان از ظرفیت مدارس، ادارات و مساجد هم استفاده کرد.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در استان خوزستان کمبود واکسن نداریم، افزود: در صورت کمبود نیرو برای انجام واکسیناسیون می‌توان از ادارات و سازمان‌های دیگر نیز کمک گرفت. شرکت نفت و دیگر شرکت‌های مستقر در خوزستان نیز امکانات گسترده‌ای دارند و باید امکانات مورد نیاز واکسیناسیون را تامین کنند.
خلیلیان با تاکید بر لزوم تحرک بیشتر فرمانداران در افزایش سرعت واکسیناسیون، بیان کرد: پوشش واکسیناسیون در برخی شهرستان‌ها بیشتر شده است اما کافی نیست. در برخی شهرها از جمله شوش نیز سرعت واکسیناسیون کاهش یافته است که باید ببینیم علت این موضوع عدم ثبت در سامانه یا چیز دیگری است؟
وی گفت: فرمانداران شوش و کارون باید اقدام ویژه‌ای برای افزایش پوشش واکسیناسیون انجام دهند. در حال حاضر وضعیت تزریق واکسن در روستاها موجب شده است که میانگین پوشش واکسیناسیون کاهش یابد و باید سرعت میزان واکسیناسیون در روستاها افزایش یابد. در برخی شهرها نیز که سرعت واکسیناسیون کاهش یافته فرمانداران باید سریعا در این خصوص توضیح دهند.
استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم تشکیل کارگروهی به منظور افزایش سرعت واکسیناسیون، افزود: مقرر بود مساله واکسیناسیون تا پایان آبان‌ماه حل شود. نمی‌شود روند واکسیناسیون این گونه ادامه یابد و دستگاه‌ها پای کار نیایند. تا هفته آینده باید تحرک خوبی در خصوص واکسیناسیون ایجاد شود.
وی در خصوص وضعیت مرزهای زمینی در آستانه اربعین، بیان کرد: بسیاری مایل هستند در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کنند یا برای زیارت به عراق بروند اما بازگشایی یا عدم بازگشایی مرز یک تصمیم ملی است.
انتهای پیام