شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص خبر “وضعیت نگران‌کننده آب روستایی غرب اهواز / قطعی مکرر آب روستاها” توضیحی ارائه کرد. به گزارش ایسنا، شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص این خبر توضیح داده است: “عمده‌ تاسیسات روستایی غرب اهواز اوایل دهه ۶۰ شمسی احداث گردیده‌اند و اکثریت آنها فرسوده و بسیاری از […]


شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص خبر “وضعیت نگران‌کننده آب روستایی غرب اهواز / قطعی مکرر آب روستاها” توضیحی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص این خبر توضیح داده است: “عمده‌ تاسیسات روستایی غرب اهواز اوایل دهه ۶۰ شمسی احداث گردیده‌اند و اکثریت آنها فرسوده و بسیاری از فرآیندهای تصفیه آنان، به دلیل عدم بازسازی و نوسازی خارج از مدار می‌باشند که متاسفانه با شرایط کنونی و عدم تخصیص اعتبار لازم امکان نوسازی آنها فراهم نمی‌باشد. علی رغم مشکلات و معضلات یاد شده، این امور تمام تلاش خود را در جهت تامین آب سالم و بهداشتی به روستاییان عزیز می‌نماید.
شایان ذکر است، جهت بازسازی ۷ تاسیسات فرسوده در بخش مرکزی و اسماعیلیه اهواز، مطالعات لازم صورت گرفته و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان جهت بازسازی و نوسازی آنها اعتبار مورد نیاز است که متاسفانه برخی از این پروژه‌ها، حتی ردیف اعتباری تعریف شده نیز ندارند.
طی دو ماه اخیر این مشکلات باعث قطعی مکرر و بروز تنش آبی در مناطق تحت پوشش شده که هم اکنون نیز به دلیل کمبود امکانات و عدم وجود تجهیزات لازم، امکان بهره‌برداری مناسب وجود نداشته و مستلزم برنامه‌ریزی جهت بازسازی هر چه سریعتر خطوط و تاسیسات‌ دو بخش اسماعیلیه و مرکزی می‌باشد.”
انتهای پیام