مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: در جشن عاطفه‌های سال گذشته، با همت مردم و سپاه، ۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شد و امسال نیز هدفگذاری و پیش‌بینی ما جمع آوری کمک ۱۸ میلیارد تومانی است. جمال شیبه در مراسم نمادین شور عاطفه‌ها که امروز (۱۱ مهر) در ناحیه ۳ اهواز […]


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: در جشن عاطفه‌های سال گذشته، با همت مردم و سپاه، ۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شد و امسال نیز هدفگذاری و پیش‌بینی ما جمع آوری کمک ۱۸ میلیارد تومانی است.

جمال شیبه در مراسم نمادین شور عاطفه‌ها که امروز (۱۱ مهر) در ناحیه ۳ اهواز برگزار شد، اظهارکرد: در خانواده‌های ایرانی معمولا وقتی مهر می‌رسد، شور و هیجان خاصی ایجاد می‌شود اما تعدادی از خانواده‌ها نه تنها شور و هیجان ندارند، بلکه نگرانی و استرس زیادی به آن‌ها وارد می‌شود که در بازگشایی مدارس چطور می‌توانند هزینه دانش‌آموزان خود را تامین کنند. کمیته امداد نیز تلاش کرده است، پل ارتباطی بین مردم و خیرین باشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همه ساله در این ایام ما معمولا جشن عاطفه‌ها را داریم و این برنامه همه ساله با مشارکت دستگاه‌های زیادی برگزار می‌شود. همه در این ایام دست به دست هم می‌دهند تا بتوانند مشکلات دانش‌آموزان نیازمند را حل کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: امسال نیز برنامه شور عاطفه‌ها شهریور آغاز شد و تا ۱۱ مهر ادامه داشت اما کار خیر زمان محدودی ندارد. ما در جشن عاطفه‌های سال گذشته، با همت مردم و سپاه، مبلغ ۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری کردیم و امسال نیز هدفگذاری و پیش‌بینی ما جمع آوری کمک ۱۸ میلیارد تومانی است.

وی با بیان این‌که تمام کمک‌های دانش‌آموزی در مدارس، در همان مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد، ادامه داد:  امسال فعلا کلاس‌ها مجازی است و سال گذشته نیز این‌گونه بود، لذا اولویت ما برای امسال تهیه تبلت برای دانش‌آموزان است تا با کمک مردم و نیکوکاران، هیچ دانش‌آموزی از آموزش در شبکه شاد محروم نشود. سال گذشته نزدیک به ۸ هزار تبلت را با کمک مردم و خیرین تقدیم دانش‌آموزان کردیم. همه تلاش ما در کمیته امداد و آموزش و پرورش خوزستان این است که امسال با رشد حداقل ۵۰ درصدی، هیچ دانش‌آموزی به دلیل این‌که شرایط اقتصادی خوبی ندارد از درس بازنماند.

انتهای پیام