عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌گتوند با بیان اینکه روند واکسیناسیون اتباع افغانستانی ساکن در مهمانشهر شهید بنی‌نجار این شهرستان در حال انجام است، گفت: ۷۵۲ نفر از این اتباع افغانستانی دُز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. هومن‌کلانتری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۲۴۷ نفر […]

عصر خوزستان:

۷۵۲ تبعه افغانستانی در گتوند واکسن کرونا دریافت کردند

دزفول-ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌گتوند با بیان اینکه روند واکسیناسیون اتباع افغانستانی ساکن در مهمانشهر شهید بنی‌نجار این شهرستان در حال انجام است، گفت: ۷۵۲ نفر از این اتباع افغانستانی دُز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

هومن‌کلانتری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۲۴۷ نفر از اتباع افغانستانی دُز دوم واکسن‌کرونا را دریافت کرده‌اند، افزود: واکسن‌ها از نوع سینوفارم و استرازنکا هستند.

وی ادامه داد :تاکنون ۵۶۳ نفر از ساکنان مهمانشهر شهید بنی نجار گتوند (اردوگاه محل اسکان پناهندگان افغانستانی) واکسن نزده‌اند که از آنها انتظار می‌رود نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ گتوند با بیان اینکه تاکنون مورد فوتی بر اثر کرونا در مهمانشهر شهید بنی نجار گتوند نداشته‌ایم، گفت: ۱۰۹ بیمار از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند و ۱۲ بیمار بستری شده‌اند.

وی افزود: واکسیناسیون فعال خانه به خانه از هفته گذشته در مهمانشهر شهید محسن بنی نجار گتوند آغاز شده و ورود و خروج از مهمانشهر فقط با ارائه کارت واکسن کرونا مجاز است.

حدود ۲ هزار نفر از اتباع افغانستان در مهمانشهر شهید بنی نجار گتوند(اردوگاه محل اسکان پناهندگان افغانستانی) در شمال استان خوزستان ساکن هستند.

منبع: ایرنا