عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تردد خودروها در راه های خوزستان در نیمه نخست امسال ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت. محمدطلا شجاعی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در ۶ ماه نخست […]

عصر خوزستان:

افزایش ۱۰ درصدی تردد در راه‌های خوزستان

اهواز – ایرنا – معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تردد خودروها در راه های خوزستان در نیمه نخست امسال ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

محمدطلا شجاعی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۹۸ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۶۳۱ تردد خودرو در جاده‌های خوزستان  ثبت شد ، که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
وی سهم تردد وسایل نقلیه سنگین از این میزان را بیش از ۱۹ میلیون خودرو بیان کرد و افزود: بیشترین تردد خودروها در مسیر رفت و برگشت ماهشهر – بندر امام خمینی(ره)، و در مسیر رفت و برگشت الوان – شوش، و نیز مسیر اهواز – کمربندی شمالی گزارش شده است.
معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در این مدت در مسیر رفت و برگشت الوان – شوش، اهواز – شوش و ورودی شرق اهواز بیشترین گزارش تخلف فاصله غیرمجاز، و در جاده بندر امام خمینی(ره) – ماهشهر، رفت و برگشت آزادراه پل زال – اندیمشک، و اهواز – شوش بیشترین گزارش تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شد.

خوزستان دارای ۱۸ هزار و ۵۵۸ کیلومتر راه است که از این میان ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر راه روستایی است.

منبع: ایرنا