مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از ۲۸ شهریور تاکنون حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان و کارکنان، اعضای هیات علمی و خانواده آن‌ها در پایگاه‌ تجمیعی دانشگاه واکسینه شده‌اند. بابک محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دانشجویان و جامعه دانشگاهی که تاکنون واکسینه شده‌اند، اظهار کرد: اطلاعات واکسیناسیون دانشجویان در اختیار ما […]


مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از ۲۸ شهریور تاکنون حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان و کارکنان، اعضای هیات علمی و خانواده آن‌ها در پایگاه‌ تجمیعی دانشگاه واکسینه شده‌اند.

بابک محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دانشجویان و جامعه دانشگاهی که تاکنون واکسینه شده‌اند، اظهار کرد: اطلاعات واکسیناسیون دانشجویان در اختیار ما نیست اما از ۲۸ شهریور تاکنون حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان و کارکنان، اعضای هیات علمی و خانواده آن‌ها در پایگاه‌ تجمیعی دانشگاه واکسینه شده‌اند.
وی افزود: فعالیت این مرکز واکسیناسیون از ۸ صبح هر روز آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۴ بعد از ظهر ادامه دارد. البته درصورتی‌که استقبال زیاد باشد، امکان افزایش ساعات فعالیت وجود دارد. ممکن است برخی از دانشجویان یک دوز را در شهرستان‌ها دریافت کرده باشند که می‌توانند دوز دوم را در این مرکز دریافت کنند.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی و جهاد دانشگاهی، کارکنان دانشگاه و اعضای هیات علمی و خانواده آن‌ها می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.
انتهای پیام