عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مدیر آموزش و پرورش خرمشهر گفت: براساس آماری که از مدیران مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم این شهرستان جمع آوری شده پنج هزار و ۱۰۰ دانش آموز خرمشهری برای تحصیل نیاز به موبایل و تبلت هستند. به گزارش ایرنا محمدعلی احمدزاده دوشنبه در نشست شورای آموزش و […]

عصر خوزستان:

پنج هزار و ۱۰۰ دانش آموز خرمشهری نیاز به تبلت و موبایل دارند

آبادان – ایرنا – مدیر آموزش و پرورش خرمشهر گفت: براساس آماری که از مدیران مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم این شهرستان جمع آوری شده پنج هزار و ۱۰۰ دانش آموز خرمشهری برای تحصیل نیاز به موبایل و تبلت هستند.

به گزارش ایرنا محمدعلی احمدزاده دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر با اشاره به مشکل اینترنت در مناطق روستایی این شهرستان افزود:مدارس روستایی برای کلاس‌های اول و رشته های مهارتی دایر هستند.

وی آمار دانش‌آموزان مقطع ابتدایی خرمشهر را ۲۳ هزار نفر، متوسطه اول ۹هزار و ۸۰۰ دانش آموز و متوسطه دوم را ۶ هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: در مجموع ۳۹ هزار و ۴۰۰ دانش آموز سال تحصیلی جدید را در این شهرستان آغاز کردند.

احمدزاده گفت:از سوم مهر آموزش مجازی به صورت رسمی آغاز شده و برخی کلاس‌های درس به صورت محدود در مقطع اول ابتدایی، هنرستان‌ ها و مدارس روستایی حضوری دایر هستند.

وی اظهار داشت: طبق آمار در مقطع ابتدایی ۸۵ درصد دانش آموزان از بستر فضای مجازی برنامه شاد، ۸۵ درصد دانش آموزان متوسطه اول همچنین ۹۲ درصد دانش آموزان متوسطه دوم در این شهرستان برای تحصیل از فضای مجازی استفاده می‌کنند.

احمدزاده ادامه داد: از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر معلم و همکار فرهنگی شهرستان خرمشهر تاکنون یک‌هزار و ۸۰۰ نفر واکسن زدند اما واکسیناسیون دانش آموزان به خوبی پیش نرفته و تنها ۲۰۵ دانش آموز از ۱۵ واحد آموزشی خرمشهر واکسن کرونا دریافت کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر نیز در این نشست گفت: از حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دانش آموزی این شهرستان حدود ۲۳ هزار دانش آموز در سن زیر ۱۲ سال هستند که باید هر چه سریعتر واکسن دریافت کنند.

محمد حیدری ادامه داد: نباید ممانعتی برای تزریق واکسن وجود داشته باشد و از اولیاء و مربیان مدارس انتظار می رود در زمینه تزریق واکسن به دانش آموزان همکاری کنند چرا که واکسیناسیون در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی سلامت جامعه و خانواده را تضمین می کند.

منبع: ایرنا