معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از برگزاری کلاس‌های درس این دانشگاه به صورت ترکیبی حضوری و مجازی در ترم جاری خبر داد. دکتر سارا مبارک در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آموزش این دانشگاه در ترم جاری، اظهار کرد: با توجه به دستور معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی […]


معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از برگزاری کلاس‌های درس این دانشگاه به صورت ترکیبی حضوری و مجازی در ترم جاری خبر داد.

دکتر سارا مبارک در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آموزش این دانشگاه در ترم جاری، اظهار کرد: با توجه به دستور معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مصوبه کلان منطقه ۴ آمایشی در خصوص شیوه آموزش دانشجویان در نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، کلاس‌های درس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در ترم جاری، همسو با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، به صورت ترکیبی برگزار می‌شود.
وی افزود: در این شیوه آموزش ترکیبی، دروس تئوری به‌صورت مجازی و دروس عملی، کارآموزی و کارورزی، به منظور حفظ سلامت و رعایت نکات بهداشتی افراد، با حضور زمان‌بندی شده دانشجویان گروه‌های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار می‌شود.
معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه تا ۱۵ شهریورماه سال جاری، بیش از ۹۵ درصد از دانشجویان واکسینه شده‌اند، خاطرنشان‌کرد: برگزاری امتحانات پایانی ترم جاری نیز به‌صورت کاملا حضوری خواهد بود و  جهت جلوگیری از ازدحام دانشجویان در دانشگاه و خوابگاه‌ها، در بازه زمانی بیشتر از حد معمول برگزار خواهد شد. دانشجویانی که تاکنون واکسیناسیون آن‌ها انجام نشده، نمی‌توانند در کلاس‌های حضوری شرکت کنند و باید هرچه سریع‌تر با هماهنگی مدیر آموزش نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.
انتهای پیام