عصر خوزستان: عکس : تزئینیاهواز – ایرنا – مدیر روابط عمومی و رییس ایمنی اورژانس خوزستان گفت: سانحه رانندگی در جاده رامشیر – امیدیه در پنجشنبه شب پنج کشته برجا گذاشت. به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی این مرکز، عارف اصل شرهانی بیان کرد: این حادثه بر اثر برخورد ۲ پژو در جاده […]

عصر خوزستان:

سانحه رانندگی در جاده رامشیر - امیدیه پنج نفر را به کام مرگ کشاند

عکس : تزئینی
اهواز – ایرنا – مدیر روابط عمومی و رییس ایمنی اورژانس خوزستان گفت: سانحه رانندگی در جاده رامشیر – امیدیه در پنجشنبه شب پنج کشته برجا گذاشت.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی این مرکز، عارف اصل شرهانی بیان کرد: این حادثه بر اثر برخورد ۲ پژو در جاده رامشیر –  امیدیه رخ داده که منجر به فوت پنج نفر شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در ۲۵ کیلومتری مرکز شهرستان امیدیه (نزدیکی منطقه دره عباس) رخ داده و پس از تصادف خودروها آتش گرفتند ادامه داد: در این حادثه سرنشین پژو ۴۰۵ در پی واژگون شدن خودرو و در پی آتش سوزی جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی و رییس ایمنی اورژانس خوزستان گفت: چهار سرنشین خودرو پژو پارس ، شامل یک مرد و ۲ خانم هنگام وقوع حادثه و یک دختر جوان پس از اعزام به بیمارستان نیز جان خود را از دست دادند.

اصل شرهانی افزود: با اعلام حادثه ماموران امدادی آتش نشانی رامشیر، مشراگه و امیدیه و اورژانس شهرستان امیدیه در محل حضور پیدا کردند.

شهرستان امیدیه در ۱۱۶ کیلومتری جنوب شرق اهواز قرار دارد.

منبع: ایرنا