احتمال دارد باشگاه نفت آبادان نتواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند. تیم فوتبال نفت آبادان که همچنان از بی‌پولی رنج می‌برد و نتوانسته از نظر مالی به شرایط ایده‌آلی برسد، اکنون با مشکل جدیدی نیز مواجه شده است؛ این باشگاه به دلیل بدهی به سازمان لیگ نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت […]


احتمال دارد باشگاه نفت آبادان نتواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند.

تیم فوتبال نفت آبادان که همچنان از بی‌پولی رنج می‌برد و نتوانسته از نظر مالی به شرایط ایده‌آلی برسد، اکنون با مشکل جدیدی نیز مواجه شده است؛ این باشگاه به دلیل بدهی به سازمان لیگ نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند.
به گزارش ایسنا، فصل گذشته نیز  مشابه مشکل فعلی برای نفت به وجود آمد و این تیم به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان فصل‌های قبل خود نتوانست قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند و به همین دلیل سرمربی وقت این تیم در آستانه بازی با پیکان مجبور به تغییر ترکیب خود شد.
در حال حاضر باشگاه نفت آبادان که با مشکلات مالی فراوان دست و پنجه نرم می‌کند، چشم انتظار مسئولان خوزستانی و شهری برای حل مشکلات موجود است، تا در لیگ بیست و یکم فراز و نشیب کمتری داشته باشد و با آسودگی خاطر بیشتری نسبت به فصول قبل، پا به مسابقات بگذارد.
باید دید مسئولان به کمک نفت می‌آیند یا این تیم باید با وضعیتی مشابه فصل گذشته، لیگ جدید را آغاز کند.
انتهای پیام