عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – مدیر اداره آموزش و پرورش گتوند با بیان اینکه قبولی دانش‌آموزان این شهرستان در رشته پزشکی کنکور ۱۴۰۰، پنج برابر شده گفت: کنکور پارسال تنها ۲ نفر از گتوند در رشته پزشکی قبول شده بودند اما امسال ۱۰ داوطلب در این رشته قبول شدند. بهزاد جعفرزاده روز جمعه در گفت […]

عصر خوزستان:

قبولی پنج برابری دانش‌آموزان‌ گتوند در رشته پزشکی کنکور ۱۴۰۰

دزفول – ایرنا – مدیر اداره آموزش و پرورش گتوند با بیان اینکه قبولی دانش‌آموزان این شهرستان در رشته پزشکی کنکور ۱۴۰۰، پنج برابر شده گفت: کنکور پارسال تنها ۲ نفر از گتوند در رشته پزشکی قبول شده بودند اما امسال ۱۰ داوطلب در این رشته قبول شدند.

بهزاد جعفرزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در کنکور پارسال در رشته تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان حدود ۸۰ نفر از گتوند قبول شدند و امسال بیش از یکصد نفر قبولی داشتیم.

وی به کسب رتبه ۲ رقمی توسط یک دانش آموز گتوندی در کنکور اشاره کرد و گفت: مرصاد سلطانی امسال موفق به کسب رتبه ۴۷ کنکور در رشته انسانی و قبولی در تربیت معلم شد.

جعفرزاده ادامه داد: یکهزار و ۸۰۰ داوطلب از شهرستان گتوند در پنج رشته انسانی، تجربی، ریاضی، زبان و هنر در کنکور امسال شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان بیش از ۱۳ هزار دانش آموز شهری و روستایی و یک هزار و ۶۰۰ دانش آموز عشایری دارد.

منبع: ایرنا