عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – رییس اداره پست شهرستان گتوند گفت: امسال تاکنون پنج هزار و ۵۷۷ پاکت و سه هزار ۱۴۳ بسته از گتوند به سراسر کشور ارسال شده است. محمد جوکار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: امسال تاکنون ۲ هزار و ۵۷ خدمت الکترونیکی توسط اداره پست شهرستان […]

عصر خوزستان:

هشت هزار و ۷۲۰ مرسوله پستی از گتوند به سراسر کشور ارسال شد

دزفول – ایرنا – رییس اداره پست شهرستان گتوند گفت: امسال تاکنون پنج هزار و ۵۷۷ پاکت و سه هزار ۱۴۳ بسته از گتوند به سراسر کشور ارسال شده است.

محمد جوکار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: امسال تاکنون ۲ هزار و ۵۷ خدمت الکترونیکی توسط اداره پست شهرستان گتوند انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۳۰ هزار و ۶۷۰ مرسوله پستی از سراسر کشور به شهرستان گتوند ارسال شد ادامه داد: در این مدت ۱۴ هزار و ۴۸۲ پاکت، و ۱۶ هزار و ۱۸۸ بسته پستی به شهرستان گتوند وارد شده است.

جوکار گفت: با توجه به تعامل و تفاهم اداره پست با کلیه ادارات، برخی از خدمات آنها را به منظور کاهش تردد و هزینه انجام می شود؛ از ابتدای امسال تاکنون بیش از یکهزار و ۸۳۹ فقره خدمت نیابتی برای سهولت شهروندان در امور اداری انجام شد.

گرایش شهروندان گتوند به خرید آنلاین و خدمات اینترنتی در دوره شیوع کرونا

رییس اداره پست شهرستان‌گتوند به استقبال شهروندان از خرید آنلاین و خدمات اینترنتی اشاره کرد و افزود: پس از شیوع کرونا، سبک زندگی مردم و گرایش آنها به سمت خرید آنلاین و ایجاد فروشگاه های اینترنتی تغییر کرد و منجر به افزایش ترافیک مرسولات خرید اینترنتی در شهرستان گتوند شد.

وی گفت: انتظار است کسبه و صنوف مختلف گتوند با راه اندازی فروشگاه های مجازی درصفحات اجتماعی  باعث فروش محصولات خود در سراسر کشور باشند و در این زمینه پست نهایت همکاری را می کند.

وی ادامه داد:بانوان و روستاییان نیز می توانند با معرفی صنایع دستی و محصولات تولیدی خود و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، اقدام به فروش محصولات خود کرده و از طریق شبکه گسترده پستی محصولات خود را به سراسر کشور ارسال کنند.

به گزارش ایرنا،۱۷ مهر روز جهانی پست نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا