عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- نمایشگاه نقاشی با عنوان رنگ خوش زندگی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و همکاری اداره فرهنگ و اسلامی گتوند برپا شد. مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌گتوند یکشنبه شب در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه نقاشی امروز با حضور فرماندار گتوند […]

عصر خوزستان:

رنگ خوش زندگی در گتوند به نمایش درآمد

دزفول-ایرنا- نمایشگاه نقاشی با عنوان رنگ خوش زندگی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و همکاری اداره فرهنگ و اسلامی گتوند برپا شد.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌گتوند یکشنبه شب در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه نقاشی امروز با حضور فرماندار گتوند و جمعی از مسوولان این شهرستان افتتاح و به مدت یک هفته از ساعت هشت صبح تا ۱۳ ظهر برای بازدید علاقه مندان دایر است.

مرضیه حسین زاده افزود: ۶۰ اثرنقاشی ۱۴ عضو نونگاه و نوجوان۱۰ تا ۱۴ سال با تاکتیک آبرنگ و طراحی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد:شرکت کنندگان این نمایشگاه اغلب اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌گتوند هستند که در آموزشگاه های آزاد آموزش دیده اند.

حسین زاده در پایان گفت: کارگاه قصه گویی، نمایشگاه کارهای دستی در دوران‌کرونا و فضای مجازی، شعرخوانی، مسابقه حضوری و نمایش عروسکی در حاشیه این‌ نمایشگاه برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، نشست ادبی “دستور زبان عشق” نیز به مناسبت هفته ملی کودک با محوریت شعرخوانی و بزرگداشت زنده یاد دکتر قیصر امین‌پور و با حضور آیه امین‌پور دختر این شاعر معاصر و پرآوازه ایرانی، علی منصوری از ترانه سرایان جوان‌کشور، شعرا، مربیان و جمعی از اعضای ادبی مرکز فرهنگی هنری روز جمعه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌گتوند برگزار شد.

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند تاکنون چندین مقام ملی و استانی کسب کرده اند.

 هفته‌ ملی کودک یادواره‌ شهید علی لندی، با شعار “حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی” از ۱۶ مهر آغاز و تا ۲۲ مهرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا