عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – معاون اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول گفت: یک تن ظروف خالی سموم کشاورزی از شهرستان دزفول منتقل شد. مسعود نوری پور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:نظارت بر حمل، بارگیری و انتقال حدود یک تن پسماند ویژه کشاورزی از شرکت کشت و صنعت شهید رجایی دزفول […]

عصر خوزستان:

محموله پسماند ویژه کشاورزی از دزفول منتقل شد

دزفول – ایرنا – معاون اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول گفت: یک تن ظروف خالی سموم کشاورزی از شهرستان دزفول منتقل شد.

مسعود نوری پور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:نظارت بر حمل، بارگیری و انتقال حدود یک تن پسماند ویژه کشاورزی از شرکت کشت و صنعت شهید رجایی دزفول به مقصد استان اصفهان با هدف بی خطر سازی توسط کارشناسان  اداره حفاظت محیط زیست دزفول انجام شد.

وی گفت: پسماندهای ویژه کشاورزی، مواد و محصولات آلوده به سموم دفع آفات نباتی، کودهای شیمیایی، پسماند دامپزشکی، باقیمانده غیرقابل استفاده مواد و داروهای شیمیایی، بذرها  و محصولات تراریخته غیرقابل مصرف و فاقد شناسنامه زیست محیطی هستند که پیش از دفع، لازم است بی خطر شوند.

وی با قدردانی از مسوولان شرکت کشت و صنعت شهید رجایی دزفول به عنوان واحد پیشرو در زمینه امحای پسماندهای ویژه کشاورزی افزود: این دومین محموله این شرکت است که برای انجام عملیات بی خطر سازی به شرکت ره پویان صالح فعال و مجاز در این زمینه منتقل شد.

منبع: ایرنا