عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – مدیر شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت:۷۰ درصد جمعیت هدف در شهرستان‌ گتوند دُز نخست واکسن کرونا و ۳۴ درصد دُز دوم واکسن را دریافت کردند. هومن کلانتری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تاکنون ۳۷ هزار و ۵۴۸ نفر در شهرستان گتوند دُز نخست و […]

عصر خوزستان:

۷۰ درصد جمعیت هدف در گتوند دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

دزفول – ایرنا – مدیر شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت:۷۰ درصد جمعیت هدف در شهرستان‌ گتوند دُز نخست واکسن کرونا و ۳۴ درصد دُز دوم واکسن را دریافت کردند.

هومن کلانتری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تاکنون ۳۷ هزار و ۵۴۸ نفر در شهرستان گتوند دُز نخست و ۱۶ هزار و ۶۱۷ نفر دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی ادامه داد: شهرستان‌گتوند از نظر وضعیت واکسیناسیون کرونا در رتبه ششم خوزستان قرار دارد و تلاش بر این است تا کلیه جمعیت هدف واکسینه شوند.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان‌گتوند گفت:واکسن های مصرفی به جامعه هدف در گتوند، از نوع برکت ساخت ایران، سینوفارم چین، آسترازنکا کره جنوبی و اسپوتنیک روسیه بودند.

اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در گتوند

کلانتری در ادامه از تداوم طرح واکسیناسیون خانه به خانه در گتوند خبر داد و افزود: تداوم واکسیناسیون سیار در بازار و اماکن عمومی، برنامه واکسیناسیون عشایر به محض ورود به منطقه، واکسیناسیون سیار در حاشیه شهرگتوند، اطلاع رسانی عمومی از طریق پخش پوستر و تراکت آموزشی در خصوص واکسیناسیون از جمله برنامه‌های در حال اجرا برای واکسن کرونا در شهرستان‌ گتوند است.

وی بر مراجعه به موقع شهروندان در شهرها و روستاهای شهرستان‌ گتوند برای تزریق واکسن تاکید کرد.

وی گفت:رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و دریافت واکسن برای ریشه کن شدن کرونا ضرورت دارد.

هم اکنون ۱۴ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان آبی کرونایی هستند. گتوند در وضعیت آبی کرونا قرار دارد.

منبع: ایرنا