عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور روز سه شنبه در سفری یک روزه به خوزستان از مدارس آسیب دیده از زلزله اخیر شهرستان اندیکا دیدن کرد. به گزارش ایرنا مهراله رخشانی مهر در این سفر که جمعی از مسوولان استانی و محلی وی […]

عصر خوزستان:

بازدید معاون وزیر آموزش و پروش از مدارس آسیب دیده از زلزله اندیکا

اهواز- ایرنا- معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور روز سه شنبه در سفری یک روزه به خوزستان از مدارس آسیب دیده از زلزله اخیر شهرستان اندیکا دیدن کرد.

به گزارش ایرنا مهراله رخشانی مهر در این سفر که جمعی از مسوولان استانی و محلی وی را همراهی می کردند از مدارس آسیب دیده از زلزله مناطق روستایی و عشایری زیلا علی عسگری، سرتنگ و شیرین بهار شهرستان اندیکا دیدن ، و وضعیت ایمنی آنها را بررسی کرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش با دانش آموزان این مناطق از نزدیک گفت و گو کرد و قول مساعد داد تا برای تسهیل در تحصیل دانش آموزان زلزله زده ، کانکس به این مناطق ارسال شود.
به گفته مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ۵۰ مدرسه در شهرستان اندیکا بر اثر زلزله دچار آسیب شدند و ۱۱ مدرسه نیاز به تخریب و بازسازی مجدد دارند.
در یک هفته اخیر پنج زمین لرزه در شهرستان اندیکا در شمال شرق خوزستان رخ داد که باعث وارد شدن خسارت به خانه ها و مدارس این منطقه شده است. بزرگتذین زمین لرزه در این منطقه ۵.۷ درجه در مقیاس امواج ذرونی زمین (ریشتر) بود.

منبع: ایرنا