رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اعزام تیم پزشکی متخصص به مناطق زلزله زده اندیکا خبر داد. دکتر فرهنگ کره‌بندی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین زلزله در سطح شهرستان اندیکا و نیاز مردم منطقه به خدمات بهداشتی، درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی، تیم تخصصی […]


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اعزام تیم پزشکی متخصص به مناطق زلزله زده اندیکا خبر داد.

دکتر فرهنگ کره‌بندی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین زلزله در سطح شهرستان اندیکا و نیاز مردم منطقه به خدمات بهداشتی، درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی، تیم تخصصی پزشکی جهت تشخیص و درمان بیماران تحت تاثیر از زلزله‌های اخیر در اندیکا روانه مناطق صعب العبور به مرکزیت روستای چلو از توابع اندیکا شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در روز اول استقرار این تیم پزشکی، بیش از ۲۵۰ نفر ویزیت شدند که ۴۵ نفر از آن‌ها کودک، یک نفر مشکوک به سکته قلبی، ۴۰ نفر قلبی، ۴۰ نفر اعصاب و روان و… بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تجهیزات کاملی از جمله آزمایشگاه سیار، آمبولانس و داروهای مورد نیاز به همراه تیم اعزامی به منطقه ارسال شد تا مشکلی در خدمت‌رسانی به مردم وجود نداشته باشد.

کره‌بندی در پایان گفت: متخصص اطفال، اعصاب و روان، قلب، پزشک عمومی، داروساز، ماما، تکنسین فوریت‌ها و رئیس اورژانس لالی و اندیکا و مدیر شبکه بهداشت و درمان لالی و مسجدسلیمان اکیپ اعزامی این مجموعه بودند.

انتهای پیام