عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- مسئول اتحادیه دانش آموزان خوزستان گفت: ۳۰۰ دانش آموز این استان برای شرکت در اردوی غیر حضوری آموزشی “طلایه داران فردا” انتخاب شدند. به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد عرب دوشنبه با بیان اینکه این  بیست و یکمین دوره آموزشی و تربیتی اردوی “طلایه‌داران فردا” است افزود: در این دوره دانش‌آموزان علاوه […]

عصر خوزستان:

شرکت ۳۰۰ دانش آموز خوزستانی در اردوی طلایه داران فردا

اهواز-ایرنا- مسئول اتحادیه دانش آموزان خوزستان گفت: ۳۰۰ دانش آموز این استان برای شرکت در اردوی غیر حضوری آموزشی “طلایه داران فردا” انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد عرب دوشنبه با بیان اینکه این  بیست و یکمین دوره آموزشی و تربیتی اردوی “طلایه‌داران فردا” است افزود: در این دوره دانش‌آموزان علاوه بر آشنایی با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و فعالیت‌های تشکیلاتی و برنامه‌های محوری ، مهارت‌های تقویت فن‌بیان ، آداب معاشرت، نظم و برنامه‌ریزی شخصی و تشکیلاتی، مهارت‌های خلاقیت و شخصیت‌شناسی را تمرین می‌کنند.

مسئول اتحادیه دانش آموزان استان خوزستان با اشاره به اینکه این دوره طی چند هفته برگزار می شود گفت: دوره آموزشی طلایه داران فردا که به منظور ایجاد آمادگی لازم در ابعاد مختلف مهارتی، تشکیلاتی و  معرفتی برگزار می شود از هفته جاری آغاز خواهد شد.
وی گفت: این دوره آموزشی امسال به دلیل شرایط کرونایی به صورت حضوری برگزار نمی شود بلکه به صورت غیر حضوری و در قالب برنامه محتوایی با کیفیت، جذاب و مفید، در اختیار دانش آموزان قرارمی گیرد.
حجت الاسلام  عرب بیان کرد: دوره آموزشی طلایه داران فردا در یک فرآیند توسط مربیان اتحادیه انجمن اسلامی، در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
وی افزود: این دوره با هدف حضور فعال و منسجم مسئولان انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار می شود.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۳۰ هزار نفر است.

منبع: ایرنا