عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دستگاه قضایی در خصوص استفاده از سلاح و همچنین موضوع سرقت‌ها در خوزستان، اقدامات بازدارنده را در دستور کار قرار دهد. به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری خوزستان که با حضور رییس قوه […]

عصر خوزستان:

درخواست اقدامات بازدارنده در خصوص سرقت و استفاده از سلاح درخوزستان

اهواز – ایرنا – نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دستگاه قضایی در خصوص استفاده از سلاح و همچنین موضوع سرقت‌ها در خوزستان، اقدامات بازدارنده را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری خوزستان که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد بیان کرد: استفاده از سلاح و سرقت در خوزستان به وفور صورت می‌گیرد با این وجود دادگستری و نیروی انتظامی کشفیات متعددی دارد که درجای خود این اقدامات قابل تقدیر است.

وی افزود: در مواردی مشاهده شده در ساعاتی از شبانه روز، تیراندازی مکرر و مستمری در مجاورت مناطق مسکونی شهر اهواز صورت می‌گیرد که نیاز است در این رابطه با عوامل چنین اقداماتی با جدیت برخورد لازم انجام شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با تاکید بر اینکه موضوع اشتغال مهمترین مطالبه مردم استان است گفت: بخشی از تحقق این مطالبه به قوه قضاییه برمی‌گردد، به طوری که نباید اجازه داد بانک‌ها باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد:در ۲ سال گذشته اقدامات بسیار خوبی از سوی قوه قضاییه برای احیای واحدهای تولیدی صورت گرفته و انتظار می رود که این مسیر با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر مسوولیت واحدهای حراست دستگاه های اجرایی و ضرورت بهبود عملکرد آنها در مقابله با فساد تاکید کرد و گفت: نظارت بر عملکرد مسوولان و دستگاه های اجرایی باید توسط مسوولان حراست انجام شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه برای جلوگیری از گرانی در کشور قطع کردن دست واسطه ها و دلالان ضروری است بیان کرد:در این زمینه قوه قضاییه نقش تاثیرگذاری دارد که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه به همراه معاونان و مسوولان ارشد این قوه، به خوزستان سفر کرد. در این سفر یک روزه معاونان وی برای بررسی مشکلات سایر نقاط خوزستان، به چند شهرستان سفر کردند.

منبع: ایرنا