عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای سه باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۳۷ قبضه سلاح جنگی در شهرستان‌های اهواز و شادگان خبر داد. به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در راستای مقابله قاطع با قاچاقچیان سلاح و […]

عصر خوزستان:

انهدام سه باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان

اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای سه باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۳۷ قبضه سلاح جنگی در شهرستان‌های اهواز و شادگان خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در راستای مقابله قاطع با قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز و عوامل ناامنی در خوزستان، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با رصد و پایش اطلاعاتی، سه باند قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان های اهواز و شادگان شناسایی و متلاشی کردند.
وی با بیان اینکه در این عملیات‌ها ۲ نفر عضو اصلی و سرکرده باندهای مذکور دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه‌ متهمان تعداد ۳۷ قبضه انواع سلاح جنگی و مقدار قابل توجهی مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خوزستان از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار در ارتباط با دارندگان سلاح غیرمجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

دهم مهر امسال نیز  فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام چهار باند قاچاق اسلحه و کشف ۶۵ قبضه انواع سلاح در خوزستان خبر داده بود.

منبع: ایرنا