عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان از هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران دوشنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک فولاد به پایان رسید. به گزارش ایرنا تیم فولاد که در ۲ بازی گذشته خود ۲ […]

عصر خوزستان:

حاشیه‌های دیدار تیم‌های فولاد و مس رفسنجان

اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان از هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران دوشنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک فولاد به پایان رسید.

به گزارش ایرنا تیم فولاد که در ۲ بازی گذشته خود ۲ شکست سنگین متحمل شد در این هفته مقابل مس رفسنجان به دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی بود تا اولین برد خانگی خود را جشن بگیرد.

در سوی دیگر تیم مس که هنوز در فصل جدید امتیازی کسب نکرده، آمده بود تا از اهواز با دست پر برگردد و روند نتیجه گیری خود در این مسابقات را آغاز کند. 

چمن ورزشگاه شهدای فولاد از کیفیت مناسبی برخوردار بود و این موصوع رضایت کادر فنی هر ۲ تیم را به همراه داشت.

بازیکنان ۲ تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند. تعدادی از بازیکنان پایه باشگاه فولاد در ورزشگاه حضور داشتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود اگرچه حدود ۵۰ نفر افراد متفرقه در جایگاه ویژه و خبرنگاران حضور داشتند که به جایگاه وی آی پی هدایت شدند.

پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود و تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسوولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد همچنین بازیکنان ذخیره هر ۲ تیم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده کردند.

ایوب والی کاپیتان فولادی ها که در ۲ هفته قبل غایب بود در این دیدار از ابتدا وارد میدان شد و بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو داشت.

بنری حاوی ” مردم زلزله زده اندیکا را دریابیم” روی صندلی های ورزشگاه قرار گرفته بود.

به هنگام شروع نیمه دوم بازی، عبدالله ویسی سرمربی فولاد با اجازه داور به رختکن رفت و پیراهن خود را تعویض کرد.

جایگاه عکاسان بر خلاف بازی قبل فولاد مقابل پرسپولیس که مورد نارضایتی آنها بود، در این دیدار گوشه زمین قرار گرفته بود. 

برخی هواداران فولاد در بیرون ورزشگاه شهدای فولاد حضور داشتند و با گوشی خود نظاره گر بازی بودند.

محمد ربیعی و عبداله ویسی سرمربیان ۲ تیم چند بار به تصمیم داوری معترض بودند که با واکنش داور و تذکر او روبه رو شدند.

قضاوت این دیدار برعهده احمد محمدی بود که محمد عطایی و پوریا زحمتی او را در امر قضاوت همراهی کردند.

در این دیدار ایوب والی، محمد آبشک و لوسیانو پریرا بازیکنان فولاد و مهدی کیانی و مهدی ترکمان از مس رفسنجان کارت زرد دریافت کردند.

در اواخر بازی عبدالله ویسی و کادر فنی فولاد به تصمیم داور بازی معترض شدند به گونه ای که ویسی وارد زمین بازی شد. این موضوع باعث شد تا داور یک کارت زرد به سرمربی فولاد نشان دهد.

بازیکنان و کادر فنی فولاد به همراه مسوولان این تیم پس از پایان بازی جشن شادی گرفتند. فولادی ها اولین برد خود را در این فصل کسب کردند.

برخی از هواداران فولاد پس از پایان بازی به درون زمین رفته و با بازیکنان به شادی پرداختند.

تیم فولاد با این برد سه امتیازی شد و در مکان دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

منبع: ایرنا