رئیس فدراسیون با اشاره به اختصاص یک سالن در شهر اهواز به عنوان خانه هندبال و مرکز پایگاه قهرمانی به هیات خوزستان، گفت: این مهم را به فال نیک می گیریم که یکی دیگر از مراکز استان های ما صاحب سالن هندبال شد. علیرضا پاکدل در حاشیه دیدار با مدیرکل ورزش و خوزستان در گفت […]


رئیس فدراسیون با اشاره به اختصاص یک سالن در شهر اهواز به عنوان خانه هندبال و مرکز پایگاه قهرمانی به هیات خوزستان، گفت: این مهم را به فال نیک می گیریم که یکی دیگر از مراکز استان های ما صاحب سالن هندبال شد.

علیرضا پاکدل در حاشیه دیدار با مدیرکل ورزش و خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: باتوجه به این که مسائل و مشکلاتی در هندبال خوزستان به ویژه در بخش زیرساخت ها وجود داشت، تصمیم به سفر به خوزستان گرفتیم.
وی بیان کرد: باتوجه به پیشینه هندبال خوزستان در کشور و با پیگیری رییس هیات هندبال خوزستان و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، پایگاه قهرمانی هندبال به این استان از سوی فدراسیون اختصاص داده شد.
رییس فدراسیون هندبال عنوان کرد: یکی از مشکلات پیش روی هندبال خوزستان بحث زیرساخت و سالن اختصاصی در مرکز استان است و ما نیز به دنبال این هستیم که هندبال را در مرکز خوزستان فعال کنیم تا وضعیت این رشته به سال های قبل برگردانده شود و این مهم مستلزم این است که در پشتوانه سازی مسائل  استعدادیابی و پایگاه قهرمانی اقدامات لازم انجام شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه طی صحبتی که امروز با مدیرکل ورزش خوزستان داشتیم، همین امروز جهت واگذاری یک سالن استاندارد در شهر اهواز به عنوان خانه هندبال و مرکز پایگاه قهرمانی هندبال، قول مساعد داد و دستورات لازم را نیز صادر کرد. ما این مهم را به فال نیک می گیریم که یکی دیگر از مراکز استان های ما صاحب سالن هندبال شد.
همچنین افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: باتوجه به تفاهم نامه ای که قبلا امضا شد و خوزستان به عنوان قطب هندبال کشور مدنظر گرفته شد، تعهدی هم مبنی بر ایجاد زیرساخت لازم برای این رشته بر عهده مجموعه ورزش خوزستان قرار داده شد که این مهم محقق شد و مکانی برای این رشته در نظر گرفته شد و به زودی با نصب تابلو به هیات هندبال خوزستان تحویل داده می شود.
وی گفت: امیدواریم از این پس نیز میربان مسابقات بزرگی در خوزستان باشیم و بتوانیم با استفاده از مکان اختصاصی برای این رشته، استعدادهای خوب هندبالی را شناسایی و به کشور معرفی کنیم.
انتهای پیام