عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: خط دفاعی‌ ما مقابل فولاد خوزستان روز پراشتباهی داشت و قطعاً نسبت به این موضوع با جدیت برخورد می‌کنم.  به گزارش ایرنا محمد ربیعی دوشنبه شب در نشست خبری پس از بازی با فولاد خوزستان در اهواز اظهار داشت: با توجه به شناختی که […]

عصر خوزستان:

سرمربی تیم مس رفسنجان: خط دفاعی ما مقابل فولاد روز پر اشتباهی داشت

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: خط دفاعی‌ ما مقابل فولاد خوزستان روز پراشتباهی داشت و قطعاً نسبت به این موضوع با جدیت برخورد می‌کنم. 

به گزارش ایرنا محمد ربیعی دوشنبه شب در نشست خبری پس از بازی با فولاد خوزستان در اهواز اظهار داشت: با توجه به شناختی که از تیم فولاد داشتیم هدف ما کنترل بازی در ۱۵ دقیقه اول بود که در پنج دقیقه اول اینگونه نبود اما در ادامه با پاس‌های متوالی بازی را به دست گرفتیم.

وی افزود: متاسفانه روی گل اول اشتباه بدی داشتیم که این موضوع طبیعی است زیرا مجید نصیری بسیار جوان است.

سرمربی تیم مس رفسنجان بیان کرد: پس از دریافت گل اول شرایط تغییر کرد و مجبور شدیم مسابقه را به تساوی بکشانیم. در نیمه دوم تاکتیک خود را تغییر دادیم اما در همان ابتدای بازی روی یک اشتباه گل دوم را هم دریافت کردیم. 

وی افزود: در این دیدار، بدترین اتفاق گریبان مس رفسنجان را گرفت.  بعد از گل دوم، فشار را بیشتر کردیم و به گل رسیدیم،ما حتی می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم اما در انتهای بازی بازیکنان مس رفسنجان هیجان‌زده بازی کردند.

ربیعی گفت: سال گذشته در بازی مقابل فولاد خوزستان در رفسنجان نیاز مبرمی به برد داشتیم و در آن بازی برنده شدیم. امروز هم فولاد به پیروزی احتیاج داشت و روی خوش سکه برای آنها چرخید. 

دیدار تیم های فولاد و مس با برتری ۲ بر یک فولاد به پایان رسید.

منبع: ایرنا