عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – نماینده موسسه خیریه راه ایمان وابسته به دفتر نمایندگی آیت الله سیستانی در تهران گفت: از هشت هزار و ۱۸۹ دانش آموزی که از خدمات این موسسه در سطح کشور بهره مند می باشند بیشتر آن ها خوزستانی هستند. به گزارش ایرنا محمدتقی اختیاری روز چهارشنبه در آیین افتتاح طرح آموزشی در روستای […]

عصر خوزستان:

خدمت رسانی موسسه خیریه راه ایمان به بیش از هشت‌هزار دانش آموز در کشور

آبادان – ایرنا – نماینده موسسه خیریه راه ایمان وابسته به دفتر نمایندگی آیت الله سیستانی در تهران گفت: از هشت هزار و ۱۸۹ دانش آموزی که از خدمات این موسسه در سطح کشور بهره مند می باشند بیشتر آن ها خوزستانی هستند.

به گزارش ایرنا محمدتقی اختیاری روز چهارشنبه در آیین افتتاح طرح آموزشی در روستای رمیله خرمشهر اظهار داشت: امروز پنجاه و سومین مدرسه ساخته شده از سوی این موسسه در خوزستان به بهره برداری رسیدو امیدواریم بزرگترین مجموعه فرهنگی، آموزشی و ورزشی با ۱۸ هزار مترمربع زیربنا با مشارکت خیرین تا ۲ سال آینده در خرمشهر به بهره‌برداری برسد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در این آیین از تلاش های موسسه راه ایمان در خوزستان و کشور عراق تقدیر کرد و گفت: بیش از ۵۰ مدرسه در استان خوزستان زیر نظر موسسه راه ایمان ساخته شده ضمن اینکه معلم، امکانات و تجهیزات این مدارس نیز از سوی این موسسه تامین شده است.

خدمت رسانی موسسه خیریه راه ایمان به بیش از هشت‌هزار دانش آموز در کشور

حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد افزود: یک مجموعه فرهنگی ،ورزشی و آموزشی از سوی این موسسه با مساحتی بالغ بر ۱۸ هزار مترمربع در خرمشهر در حال ساخت است که دارای پیشرفت قابل توجهی است.
وی ادامه داد: موسسه خیریه راه ایمان اقدامات ارزشمندی در استان خوزستان انجام داده که جای تقدیر دارد.

به گزارش ایرنا سه مدرسه روستایی ، مجموعه مسکونی و یک مسجد که از سوی موسسه راه ایمان در آبادان ساخته شده امروز به بهره برداری رسید.
موسسه خیریه راه ایمان وابسته به دفتر نمایندگی آیت الله سیستانی در تهران با هدف رفع محرومیت در سه حوزه عمرانی، فرهنگی و رفاهی به نیازمندان خدمت رسانی می کند.

منبع: ایرنا