عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- فرماندار شوش گفت: محدوده بافت فرسوده شهر شوش و طرح احیا و نوسازی این بافت به شهرداری ابلاغ شده است. به گزارش ایرنا عدنان غزی عصر یکشنبه در نشست ستاد مسکن شوش در سالن اجتماعات این فرمانداری این شهرستان افزود: افزون بر هشت منطقه از شهر شوش مشمول برخورداری از تسهیلات و مشوق‌های ویژه بافت فرسوده […]

عصر خوزستان:

احیا و نوسازی بافت فرسوده شهر شوش ابلاغ شد

دزفول- ایرنا- فرماندار شوش گفت: محدوده بافت فرسوده شهر شوش و طرح احیا و نوسازی این بافت به شهرداری ابلاغ شده است.

به گزارش ایرنا عدنان غزی عصر یکشنبه در نشست ستاد مسکن شوش در سالن اجتماعات این فرمانداری این شهرستان افزود: افزون بر هشت منطقه از شهر شوش مشمول برخورداری از تسهیلات و مشوق‌های ویژه بافت فرسوده شدند.

وی ادامه داد: ابلاغ این مصوبه، فرصت مناسبی را برای بخش قابل توجهی از ساکنان بافت فرسوده فراهم می‌کند تا ضمن برخورداری از تسهیلات تشویقی تخریب و نوسازی، اقدام به نوسازی املاک ناپایدار خود کنند.

فرماندار شوش با اشاره به مشکلات پیش آمده در برخی از تعاونی‌ها گفت: متاسفانه بدلیل نبود نظارت درست بر روند عملکرد تعاونی‌ها از سوی دستگاه‌های متولی، تکمیل عملیات طرح مسکن مهر شوش با تاخیر چندین ساله مواجه و برای متقاضیان مشکل شده است.
وی ادامه داد: تعاونی‌ها موظفند به منظور تعیین تکلیف اعضای خود در اسرع وقت نسبت به ارائه گزارش‌های مستند از تعداد متقاضیان مسکن اقدام کنند و درصورت لزوم و پس از طی شدن مراحل قانونی، افراد انصراف دهنده را از تعاونی حذف و متقاضیان واجد شرایط را به عنوان جایگزین ثبت نمایند.

گفتنی است در این نشست هر یک از اعضای حاضر به ارائه گزارشات و پیشنهادات خود در جهت ساماندهی و تکمیل پروژه های مسکن مهر پرداختند.

منبع: ایرنا