با اعلام دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، سه نمایش از استان خوزستان در این دوره از جشنواره حضور دارند. به گزارش ایسنا، با اعلام عباس خلیفه‌لو سه نمایش از شهرستان های امیدیه، اهواز و باغملک استان خوزستان در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و آیینی و سنتی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران حضور دارند. […]


با اعلام دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، سه نمایش از استان خوزستان در این دوره از جشنواره حضور دارند.

به گزارش ایسنا، با اعلام عباس خلیفه‌لو سه نمایش از شهرستان های امیدیه، اهواز و باغملک استان خوزستان در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و آیینی و سنتی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران حضور دارند.
نمایش «روزی که قاسم گم شد» به نویسندگی علی‌رضا داوری و کارگردانی غزل بویری با بازی اورانوس شرافت کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا از شهرستان امیدیه در بخش صحنه‌ای این دوره از جشنواره حضور دارد.
در بخش خیابانی نمایش «درد پنهان» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار کاری از گروه تئاتر آیین مردم از شهرستان اهواز در این دوره از جشنواره حاضر می‌شود.
در بخش آیینی و سنتی نمایش «خرس بازی به روایت کمین و جرین» به نویسندگی مجتبی مقدم و کارگردانی محمدرضا صفاران کاری از گروه تئاتر منگشت شهرستان باغملک در پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران حاضر خواهد شد.
براساس اعلام اداره کل ارشاد خوزستان، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران به دبیری عباس خلیفه‌لو از ۱۷ تا ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در شهرستان اهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام